تیارا

متال & راک

تیارا

متال & راک

ISOLE

 

 سبک این گروه Epic Doom Metal  هست .

این گروه کار خودشو در سال ۱۹۹۰ شروع کرده و جزو گروه های زیر زمینی در این سبک به شمار میرود.

پیشنهاد می کنم حتما این آلبوم رو دانلود کنید.

Throne of Void               Download  MP3

Green Demon                 Download  MP3

Dreams                          Download  MP3

Beyond the Black II      Download  MP3

The Beyond                   Download  MP3

Forevermore                Download  MP3

Deciever                       Download  MP3

 

برای دانلود آهنگها روی Download  mp3  کلیک کنید.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جیسون یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
واقعا کاراش توپه من یکی که حال کردم
دوباره دوباره دوباره . . . . . .

علی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ

مطلب در مورد پانک راک یا گروههای تو این مایه لطفا . باتشکر

آزی دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://khishtan.blogsky.com

سلام
قالب جدیدتون مبارک باشه
آهنگی رو که گذاشتی خیلی دوست دارم
مرسی

مهدی دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.maabade-nirvana.com

آهنگی که گذاشتی خیلی جالبه. من هم در وبلاگم مطالب متنوعی رو منتشر خواهم کرد که امیدوارم خوشتون بیاد

؟؟؟؟؟ چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ

خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد