تیارا

متال & راک

تیارا

متال & راک

بازی

 

من: همون کسی  که باید باشم البته  با کمی تفاوت.

 

فصل :پاییز.

 

رنگ  :  سرمه ای –مشکی

 

غذا: قیمه

 

موسیقی :متال و راک

 

بدترین ضد حال: وقتی تو عروسی بلند شی  برقصی , تا می آیی برقصی آهنگ تموم شه .

 

بزرگترین قولی که دادم :  رفتن به کنسرت آناتما  و ایستادن در صف اول .

 

ناشیانه ترین کاری که کردم : مادی نگری به زندگی

 

بهترین خاطره زندگیم : گشتم نبود نگرد نیست.

 

کسی که بخوام ملاقاتش کنم:  جیمز هتفیلد.جاناتان دیویس

 

 

برای کی دعا می کنی : برای همه . آخر خودم

 

 

به کی نفرین می کنی : هیچ کس – به قول قدیمی ها به هر کی نفرین کنی به خودت بر می گرده . یه چیز تو مایه های ( آیینه ).

 

 

10 سال آینده: زتدگی مثل جاده تاریک .فقط 10 متر جلوترو  می بینی .!؟

 

 من هم به رسم پیشین b4u    را دعوت می کنم تا بخوانیمشان .   

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

سلام ممنون که سرزدی و ممنون منو دعوت کردی...راستی منم بگم همه اینارو؟باشه پس بخون...
من:صاحب یک قلب
فصل:پاییز
رنگ:مشکی
غذا:مرغی مسالا
موسیقی:راگا
بدترین ضدحال:من درخواست انتقالی نوشتم همکارمو منتقل کردن
بزرگترین قولی که دادم:گرفتن امضای شاهرخ برای کیمیا
بهترین خاطره زندگیم:سفر به هند
کسی که بخوام ملاقاتش کنم:خیلی زیادن ولی اونیکه مدنظرمه یه رازه...
برای کی دعا میکنی:گناهکارا
به کی نفرین میکنی:رییس شعبه ام
۱۰سال آینده:براستی نمیدانم

با سلام
این سوال ها رو بزار تو وبت و یکی رو به بازی دعوت کن .متشکرم

خویشتن سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://WWW,KHISHTAN.BLOGSKY.COM

نگاه مادی به زندگی ناشیانه ترین کاری که کردی خیلی عمیقه کاشکی همه بفهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد