تیارا

متال & راک

تیارا

متال & راک

Night Wish

 

نایت ویش یک گروه سنفونییک متال فنلاندی است که در سال1996در شهر کیتی شکل گرفته است.نایت ویش یکی از گروه هایی به حساب میاید که نقش زیادی در گسترش محبوبیت سبک سنفونییک متال در ده 90 میلادی داشته اند..


اگرچه گروه از زمان پخش نخستین سینگل و آلبوم"
The Carpenter" و "Angels Fall First" در خانه خود یعنی فنلاند یک گروه برجسته بوده,تا زمان پخش Oceanborn گروه شهرت جهانی پیدا نکرده بود.

آلبوم 2004 گروه,Once, باعث شد تا ویدئوهای نایت ویش در کانال MTV آمریکا پخش شود.بزرگ ترین موفقیت آنها در آمریکا,"Wish I Had an Angel"بود به عنوان ساند ترک در دو فیلم آمریکایی استفاده شد به منظور اینکه تور امریکای شان را تبلیق کند.روه سه سینگل دیگر و دو موزیک ویدئو برای آن آلبوم تولید کرد همچنینن برای"Sleeping Sun",از آلبوم گلچین سال 2005 خود Highest Hopes,پیش از بر کناری خواننده خود تاریا تورونن.

جستجوی گسترده برای جایگزینی تورونن که طی آن هرکس میتوانست با ارائه یک دمودر آن شرکت کند در نیمه 2007 پایان یافت. در 25 می 2007 مشخص شد که جلو دار پیشین گروه Alyson Avenue به عنوان خواننده جدید نایت ویش برگزیده شده است. گروه پخش آلبوم جدید, "Dark Passion Play",که سینگل "Eva" برای کمک به نیازمندان,"Amaranth",و "Bye Bye Beautiful" که تا کنون پخش نشده را به همراه دارد را برای 28 سپتامبراعلام کرد.

برای دانلود آهنگها راست کلیک کرده و گزینه save traget as  را انتخاب نمایید.

NightWish – Angel Fall First

NightWish – Dark Chest Of Vonders

NightWish – Sleeping Sun

NightWish – End Of All Hops

 

نظرات 2 + ارسال نظر
a.sh جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.avar.blogsky.com

من نمی دونم اسم شما امیر یا محمد. لینک شما در کنار بقیه لینک های من قرار گرفت . یه خواهش مطالب وب رو زودتر به روز کن .موفق و پر انرژی ادامه بده

سارا شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.zimmer483.blogsky.com

سلام دوست عزیز . چه وبلاگ قشنگی دارید . واقعا خوش حال شدم که چنین دوست هنرمندی به وبلاگم سر زده .خوش حال می شم و افتخار می کنم که بیشتر و بیشتر همدیگه رو بشناسیم .... قربان شما . تابعد ...
راستی اگه دوست داشتید به وبلاگ دیگر من هم سری بزنید :
www.MJsarahMJ.blogsky.com

سلام
مرسی واقعا خوشحال شدم اومدید.
من لینک شما رو گذاشتم . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد